کمالی: از روحیه ضعیف تاسیسات دریایی استفاده کردیم و بردیم

سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز پس از پیروزی مقابل تاسیسات دریایی با تشکر از هواداران شیرازی از تمرینات خوب تیمش برای برد در دیدار با تاسیسات دریایی سخن گفت.

کمالی: از روحیه ضعیف تاسیسات دریایی استفاده کردیم و بردیمحمید رضا کمالی، سرمربی تیم فوتسال لبنیات ارژن شیراز پس از پیروزی مقابل تاسیسات دریایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم باید از مردم خوب شیراز صحبت کنم که امروز واقعا دیدیم که هم تیم حریف و شمسایی و هم تیم خودشان را تشویق کردند.

کمالی ادامه داد: ما برای حریف؛ شمسایی و تیمشان احترام خاصی قائل هستیم. تیم با شخصیت و با کلاس هستند و فوتسال را روان بازی میکنند. این تیم با بدشانسی از جام باشگاه های آسیا حذف شد اما قطعا مدعیان قهرمانی هستند تیم تاسیسات و ما با تمام احترامی که برایشان داشتیم باید در زمین کار خودمان را انجام می دادیم. ما بردیم و این برد تقدیم به همه هواداران شیرازی عزیزمان تقدیم می کنیم.

سرمربی ارژن گفت: یکی از دلایل عمده موفقیت ما در اولین بازی ؛ تمرینات خوبی بود که انجام داده بودیم و کار بدنسازی که خیلی خوب لطفی، مربی بدنساز تیممان همراه با بازیکنان انجام دادند اما تاسیساتی ها هم از لحاظ روحی به خاطر جام باشگاه های آسیا عقب بودند و ما از این مسئله استفاده کردیم و این را هم بگویم که این برد را باید فراموش کنیم و به بازی های بعدی فکر کنیم.

کمالی در انتها اظهار داشت: از سایت خوب خانه فوتسال و همه عزیزانی که در این سایت کار میکنند؛ که سه سال حامی تیم ما بودند. نه تنها تیم ما بلکه حامی همه تیم های ایران بودند و تیم ما که با سریالی از نامهربانی ها و اتفاقات به لیگ دسته اول چند سال پیش سقوط کردیم، این سایت مارا تنها نگذاشت و حمایتش را از ما دریغ نکرد تشکر می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار