بزرگترین آپدیت ویندوز 10 در راه است

مایکروسافت در نظر دارد بزرگترین بروزرسانی ویندوز 10 را فردا، 2 اوت، منتشر کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت پی سی ورلد؛ آپدیت ویندوز 10 فردا در تاریخ 2 اوت در سالگرد انتشار این سیستم عامل از سوی مایکروسافت منتشر می شود. این آپدیت بزرگترین بروزرسانی ویندوز 10 تا به امروز محسوب می شود.

نشریات مطلع از تغییرات ویندوز در گزارش های خود از تغییراتی همانند امکان نصب افزونه ها برای مرورگر مایکروسافت اج، اجرای نرم افزارهای آنتی ویروس در کنار ویندوز دیفندر و اجرای همزمان چندین حساب کاربری در اسکایپ خبر داده اند.

با این حال تمام اخبار منتشر شده درباره این آپدیت مثبت نیست، گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که کاربران ویندوز در حین استفاده از این سیستم عامل، ممکن است با تبلیغاتی از فروشگاه آن مواجه شوند. هرچند که این موضوع تاکنون تنها شایعه بوده و تایید نشده است.

مایکروسافت وعده داده این آپدیت تغییرات اساسی بسیاری را به همراه خواهد داشت. قرار است عملکرد مایکروسافت اج در این نسخه از ویندوز به صورت قابل توجهی بهبود یابد و رابطه مستقیم تر و بهتری میان تلفن همراه و ویندوز شما ایجاد شود.

منوی استارت قرار است در این نسخه با تغییر مواجه شود. دکمه "همه برنامه ها" حذف شده و جای آن را فهرستی الفبایی از برنامه های نصب شده، گرفته است. 

همچنین مایکروسافت قابلیت جدیدی را به ویندوز اضافه کرده که به کاربران اجازه می دهد تا هشدارهای تلفن همراه خود را در ویندوز دریافت کنند. قابلیت دریافت هشدارها قرار است به مرورگر "اج" نیز افزوده شود، به این صورت که شما هشدارهای سایت هایی که حتی بسته هستند را نیز می توانید دریافت کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار