مشهد؛

افتتاح پارکینگ‌طبقاتی شهرداری‌گناباد تا ۳ ماه آینده

پارکینگ طبقاتی گنابادی با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،شهردار گناباد در بازدید فرماندار و جمعی از مسئولین از پارکینگ طبقاتی شهرداری که با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است، گفت: پارکینگ طبقاتی گنابادی دارای پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی می باشد و بنا بر نظر مدیر این پروژه، تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

تقوی افزود: مساحت کل پارکینگ طبقاتی شهرداری ۱۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع می باشد و دارای ۴۱۷ واحد پارکینگ در سه طبقه می باشد که هزینه این پروژه ۲۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

شهردار گناباد همچنین در بازدید محمدعلی نبی پور فرماندار شهرستان از آسفالت کنارگذر میدان بلال تا خیابان المهدی گفت: مساحت پروژه آسفالت میدان بلال تا خیابان المهدی ۳۰ هزار مترمربع است.

تقوی افزود: با پیگیری های انجام شده نسبت قیر جذب شده در سال ۹۵ نسبت به سال های گذشته پیشرفت خوبی داشته اسا و در همین راستا از ابتدای سال ۴۴ هزار متر مربع از معابر گناباد آسفالت شده و انتظار می رود تا پایان فصل تابستان این میزاتن به ۲۰۰ هزار مترمربع افزایش یابد.

وی در بازدید فرماندار از مجتمع زیارتی میقات الرضا گفت: با پیگیری های انجام شده در مرکز استان پروژه میقات الرضا با توجه به اینکه گناباد دروازه ورودی به خراسان رضوی و محل اسکان زائران و مسافران می باشد، در ورودی شهر گناباد احداث می شود.

وی افزود: ساخت پروژه میقات الرضا در ۲ فاز انجام می شود که فاز اول شامل احداث مسجد، سرویس بهداشتی، سکوی استراحت و فاز دوم شامل اایجاد غرفه های فروش صنایع دستی گناباد، پارکینگ وسایل نقلیه سنگین و سبک، فضای سبز و مجموعه بازی برای کودکان می باشد.

گفتنی است نبی پور از کمربندی ضلع غرب گناباد و مجتمع تولید گل و گیاه شهرداری نیز بازدید کرد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.