مهم ترین اخبار اقتصادی 14 مرداد ماه؛

برنج ارزان شد/ هوای تهران در گرمترین ساعت به 36 درجه می‌رسد/تعطیلی حدود 60 درصد از کارخانه های واگن سازی کشور

ایجاد مناطق آزاد صنعتی به جای مناطق تجاری،ضرورت طرح توسعه زیتون در کشور و مقایسه سوناتا و اپتیما، دوقلوهای ناهمسان از مهم ترین خبرهای منتشر شده امروز بود.

به گزارش خبرنگار  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

از آرم بنز 450 هزار تومانی تا کمک فنر 9 میلیونی! + جدول
هزینه لوازم یدکی خودروهای لوکس هم پای قیمت از خودروها در بازار پیش روی می‌کند و یک لوکس سوار باید برای آرم ماشین خود 450 هزار تومان هزینه کند.

برخی از کارشناسان معتقدند اگر هدف از ایجاد مناطق آزاد تجاری صرفا تجارت باشد به مشکلات اقتصادی کشور می افزاید و دولت باید تلاش خود را در صنعتی شدن این مناطق بیشتر کند.

برخی از کارشناسان معتقدند تصمیم اخیر رئیس کل بانک مرکزی برای یکسان سازی نرخ ارز ، اقدام اساسی و مثبت در جهت شفاف سازی اقتصادی، حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از رانت خواری است.

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه حدود 60 درصد کارخانه های واگن سازی کشور غیر فعال هستند گفت:واردات بی رویه یکی از دلایل تعطیلی این واحدهای تولیدی است.

کارشناس هواشناسی گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین ساعت به 36 درجه بالای صفر می رسد

مجری طرح زیتون گفت: با توجه به مقاومت زیتون در برابر شوری آب و خشکسالی لازم است که از طرح توسعه زیتون و باغداران حمایت کنیم.

دبیر انجمن برنج کشور گفت: در حال حاضر با برداشت محصول در مازندران و گیلان قیمت هرکیلو برنج با کیفیت به نسبت هفته گذشته 500 تومان کاهش یافته است.

مقایسه هیوندای سوناتا lf و کیا اپتیما jf دو برند کره‌ای که همواره تلاش می‌کنند بهترین نمایش را از خود ارائه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار