ارومیه؛

بهره برداری از طرح عمرانی و خدماتی

فرماندار سلماس:افزون بر 50 طرح عمرانی، خدماتی و درمانی با اعتباری بالغ بر 700میلیاردریال وبااشتغال زایی 200 نفر افتتاح می شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مسعودحاجی علیلو درجلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت افزود:اجرای طرح هادی ،اسفالت وبهسازی چندین روستا،آبرسانی به هفت مجتمع روستایی،فازاول کشت وصنعت دامپروری وجایگاه پمپ بنزین و نیز چند طرح عمران شهری از دیگر پروژه هایی است که آماده بهره برداری در هفته دولت می باشند.

وی از تشکیل کمیته های بزرگداشت هفته دولت در شهرستان سلماس خبر داد و افزود:این کمیته ها شامل کمیته فرهنگی ، پشتیبانی ،تبلیغات ، اطلاع رسانی و کمیته افتتاح طرح های می باشند که فعالیت آنها اغاز شده است.

فرماندارسلماس تجلیل از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی همزمان با روز کارمند را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و افزود:دیدار با خانواده معظم شهدا ،خانواده های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی ، غبارروبی مزار شهدا و اجرای بیش از 150 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهر و روستاهای منطقه از دیگر برنامه های هفته دولت در شهرستان سلماس می باشد.

وی هفته دولت را فرصتی برای انعکاس عملکرد دولتمردان دانست و گفت: منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای دولتمردان نظام اسلامی است .

حاجی علیلوگفت:این دو شهید بزرگوار الگوی مدیریتی مناسبی برای دولت مردانی هستند که می خواهند در مسیر نظام و ارزش های اسلامی گام بردارند.

فرماندارسلماس بااشاره به اینکه مجموعه نهادهای دولتی در هفته دولت با نگاه دولت و تدبیر و امید برنامه هایی چون ارتباط با نخبگان، برگزاری میزگردها، تزریق روحیه امید و نشاط را در دستور کار خود دارندادامه داد: ارتباط با شبکه های اجتماعی و رسانه ها، ارتباط با برنامه های صدا و سیما و ارایه گزارش از فعالیت ها و اقدامات انجام شده به مردم از جمله دیگر برنامه هایی مسوولان در هفته دولت است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.