ارومیه؛

بهره برداری50 طرح عمرانی و خدماتی

50 طرح عمرانی و خدماتی شهرستان سلماس آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فرماندار شهرستان سلماس گفت: افزون بر 50 طرح عمرانی، خدماتی و درمانی با سرمایه گذاری بالغ بر 700 میلیارد ریال و با اشتغال زایی 200 نفر طی هفته دولت در شهرستان سلماس افتتاح می شود.

مسعود حاجی علیلو در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت افزود: اجرای طرح هادی، آسفالت و بهسازی معابر چندین روستا، آبرسانی به هفت مجتمع روستایی، اجرای فاز اول کشت و صنعت دامپروری و جایگاه پمپ بنزین و نیز چند طرح عمران شهری از دیگر پروژه های آماده بهره برداری در هفته دولت است.

وی از تشکیل کمیته های بزرگداشت هفته دولت در شهرستان سلماس خبر داد و افزود: این کمیته ها شامل کمیته فرهنگی، پشتیبانی، تبلیغات، اطلاع رسانی و کمیته افتتاح طرح های بوده و فعالیت آنها آغاز شده است.

فرماندار سلماس تجلیل از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی همزمان با روز کارمند را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی، غبارروبی گلزار شهدا و اجرای بیش از 150 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در شهر و روستاهای منطقه از دیگر برنامه های هفته دولت در شهرستان سلماس است.

وی هفته دولت را فرصتی برای انعکاس عملکرد دولتمردان دانست و گفت: منش مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای دولتمردان نظام اسلامی است.

حاجی علیلو افزود: این دو شهید بزرگوار الگوی مدیریتی مناسبی برای دولتمردانی هستند که می خواهند در مسیر نظام و ارزش های اسلامی گام بردارند.

فرماندار سلماس با اشاره به اینکه مجموعه نهادهای دولتی در هفته دولت با نگاه دولت تدبیر و امید برنامه هایی چون ارتباط با نخبگان، برگزاری میزگردها و تزریق روحیه امید و نشاط را در دستور کار خود دارند، ادامه داد: ارتباط با شبکه های اجتماعی و رسانه ها، ارتباط با برنامه های صدا و سیما و ارایه گزارش از فعالیت ها و اقدامات انجام شده به مردم از جمله دیگر برنامه های مسئولان در هفته دولت است.

شهرستان سلماس در 90 کیلومتری مرکز آذربایجان غربی قرار دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.