شیراز؛

کلاهبرداری از نوع عرفانی

شخصی که با ادعای داشتن قدرت خدایی، عرفان و علم غیب اقدام به کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئيس پليس آگاهی استان از دستگيری فردی خبرداد كه با ادعای داشتن قدرت خدایی، عرفان، احاطه به عالم غيب و آشنایی كامل به مسائل دينی، اقدام به كلاهبرادری 31 ميليون ريال از دو شهروند كرده بود.

سرهنگ سيروس حيدری گفت: پرونده ای تحت عنوان كلاهبرداری از يك شهروند به اداره جعل و كلاهبرداری واصل شد كه در آن شاكی مدعی بود شخصی بنام "ع – م" با ادعای اينكه قدرت خدایی دارد و عارف و به عالم غيب احاطه دارد و آشنایی كامل به مسائل دينی و مذهبی دارد، می تواند از طريق دعا مشكلات وی را حل كند و در اين خصوص مبلغ 21 ميليون ريال پول نقد از وی كلاهبرداری كرده است.

وی ادامه داد: در ادامه رسيدگی به اين پرونده شاكی ديگری نيز در اداره جعل و كلاهبرداری پليس آگاهی فارس حاضر و مدعی شد، متهم به بهانه برطرف كردن مشكلات زندگی وی مبلغ 10 ميليون ريال از وی كلاهبرداری و متواری شده است.

رئيس پليس آگاهی استان فارس اظهار كرد: با توجه به حساسيت موضوع رسيدگی به اين پرونده در دستور كار ماموران قرار گرفت و عمليات دستگيری فرد كلاهبردار كليد خورد.
سرهنگ حيدری گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم دستگير و در بررسی سوابق وی مشخص شد،‌ اين فرد كلاهبردار سابقه دار است كه در تحقيقات به جرم خود مبنی بر كلاهبرداری مبلغ 31 ميليون ريال از دو نفر از شهروندان اقرار كرد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.