اهواز؛

پلمپ سردخانه شرکت تولید سوسیس

قصاب های متخلف دستگیر شدند و همچنین یک سردخانه سوسیس و کالباس نیز پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره دامپزشکی دزفول گفت: در بازرسی از یک شرکت تولید سوسیس و کالباس در این شهرستان مقدار 532 کیلوگرم مرغ تخمگذار منجمد و 90کیلوگرم خمیرمرغ غیر بهداشتی کشف و ضبط شده و سردخانه این شرکت نیز پلمب گردید.

محسن ورجاوند همچنین از کشف و ضبط یک دستگاه تولید خمیر مرغ در این کارخانه خبر داد و افزود: با اطلاع از تولید خمیر مرغ در کارخانه تولید سوسیس و کالباس در شهرستان دزفول با دستور قضایی و حضور نیروی انتظامی ماموران دامپزشکی در این کارخانه حضور یافتند.

وی با اشاره به کشف یک دستگاه بادر در حال تولید خمیر مرغ در این شرکت اظهار داشت:مقادیری سوسیس وکالباس تاریخ مصرف گذشته نیز در این شرکت ضبط شد.

ورجاوند بیان داشت: فرآورده های خام دامی تولید شده در این شرکت از نظر ظاهری غیر بهداشتی بودند که جهت آزمایش ضبط شدند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دزفول با اشاره به اینکه مقادیری مرغ تخمگذار غیربهداشتی نیز کشف و ضبط شده است افزود: دستگاه بادر با دستور مقام قضایی به اداره دامپزشکی منتقل و پرونده جهت تعیین و تکلیف به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی اظهار کرد: در بازرسی از یک قصابی نیز یک لاشه 150 کیلوگرمی به دلیل کشتار غیرمجاز ضبط وغیرقابل مصرف شناخته شد و 2 متخلف که در قصابی فعالیت می کردند دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام /و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.