بانک‌های بوشهر با واحدهای تولیدی همکاری کنند

بانک‌ها نسبت به عقد قرار داد با متقاضیان تسهیلات رونق تولید همکاری کنند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر گفت: با پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی به رونق تولید کمک می شود و بانک‌ها باید برای عقد قرار داد با متقاضیان تسهیلات رونق تولید همکاری کنند.

مهدی صفوی با اشاره به کمک به راه اندازی و به ظرفیت رسانی 51 طرح نیمه تمام و 253 واحد صنعتی کوچک و متوسط در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، افزود: 334 طرح و واحد صنعتی در استان بوشهر برای استفاده از تسهیلات، در پایگاه بهین یاب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 60 واحد صنعتی و 34 طرح نیمه تمام در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد 20 طرح و 32 واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که شش واحد صنعتی و یک طرح نیمه تمام توانسته‌اند، با بانک قرارداد امضا کنند.

صفوی یادآور شد: تامین نقدینگی‌و حل مشکلات واحدهای تولیدی و نیز تکمیل ظرفیت تولید آنان در اولویت کاری شرکت شهرک های صنعتی قرار دارد و ارائه تسهیلات رونق تولید نیز در همین راستا انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر گفت: با توجه به اهمیت تولید و به ویژه صنایع کوچک و متوسط لازم است در سیاستها و اهداف کلان صنعتی نگاه ویژه ای به این بخش صورت گیرد.

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.