اجرای دستورالعمل های محیط زیستی در مدارس از مهرماه

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ دستورالعمل های محیط زیستی به مدارس سراسر کشور و اجرای آن از مهرماه خبر داد.

مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، درخصوص توجه به آموزه های محیط زیستی در کلیه مدارس کشور گفت: با توجه به  نشست هایی که  آموزش و پرورش با مسئولان محیط زیست داشته اقدامات قابل قبولی در این زمینه در دستور کار مدارس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سی و سومین اجلاس مدیران آموزش و پرورش رییس جمهور به بحث محیط زیست و توجه به آن اشاره داشت لذا اهمیت این امر بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.

حمیدی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی آینده در برنامه درسی متوسطه ، کتاب انسان و محیط زیست  جز دروس اصلی به شمار می رود، یادآور شد: برنامه های دیگر محیط زیستی نیز در دست اقدام قرار گرفته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از ابلاغ‌ دستورالعمل محیط زیستی به مدارس سراسر کشورخبر دادو اظهار کرد: پروژه های اجرایی در ارکان و وجوه مختلف به مسئله محیط زیست توجه دارد.

وی ادامه داد: دستورالعمل گسترده ای تمامی آموزه های محیط زیستی لازم برای دانش آموزان ومربیان مدارس درنظر گرفته شده که توافقات آن با سازمان محیط زیست انجام شده است.

حمیدی بیان کرد: این دستورالعمل برای سال تحصیلی  95-96 در تمامی مدارس کشور اجرایی می شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.