آزادسازی 4 روستا در جنوب موصل

منابع عراقی از آزادسازی چهار روستا در قیاره در جنوب استان نینوا و هلاکت چند عامل انتحاری داعش در شمال شرق رمادی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از السومریه، یک منبع امنیتی وابسته به فرماندهی عملیات استان انبار اعلام کرد: نیروهای عراقی موفق به هلاکت چهار عامل انتحاری و انهدام خودرو بمب‌گذاری شده آن‌ها در شمال شرق رمادی شدند.

 عوامل انتحاری در مناطق بوعساف و بوعیثه در شمال شرق شهر رمادی قصد یورش به نیروهای عراقی را داشتند که ناکام ماندند؛ زیرا نیروهای عراقی قبل از رسیدن عوامل انتحاری و خودرو بمبگذاری شده آنها به هدف، به رصد و انهدام آن پرداختند.

این منبع از خنثی‌سازی بمب‌های کار گذاشته شده در منازل و راههای اصلی و فرعی در شرق رمادی خبر داد.

منابع وابسته به پلیس عراق نیز اعلام کردند: نیروهای تیپ 18 پلیس موفق به انهدام یک خودروی بمبگذاری داعش در غرب رمادی شدند.

ستاد قرارگاه جنگ عراق نیز بیان کرد: فرماندهی عملیات نینوا و نیروهای تحت امر این فرماندهی موفق به آزادسازی روستاهای «مریر،» «بزاجله،» «إمام غربی» و «طالعه» در ناحیه قیاره در جنوب موصل شدند.

بر اساس این گزارش، آزادسازی این روستاها با پوشش هوایی انجام شد و بیش از 30 حمله هوایی انجام شد و هفت خودرو بمب‌گذاری شده منهدم شد و ده‌ها داعشی کشته شدند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار