کرمانشاه؛

42 هزار مددجوی مستعد اشتغال

بیش از 42 هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان مستعد اشتغال هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه از اسفند سال گذشته تا خرداد امسال طرح استعدادسنجی در میان 65 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اجرا شده گفت: مشخصات شغلی و مهارتی اعضای این خانوارهای مددجو در سامانه جامع استعدادسنجی درج شده است.
وی  یادآور شد: هم اکنون مشخصات بیش از 120 هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان در سامانه جامع استعدادسنجی ثبت شده است.


خدر ویسی تاکید کرد: ازاین تعداد مددجوی ثبت نام شده در سامانه، 42 هزار مددجومستعد اشتغال شناخته شده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود طبق مشخصات ثبت شده در سامانه بیش از 7620 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت در استان کرمانشاه بیکار هستند.

به گفته وی از تعداد فارغ التحصیلان جویای کار تحت حمایت در استان، نزدیک به 40 نفر دارای مدرک دکتری و 40 نفر نیز از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد هستند.


حسین خدرویسی با تاکید بر اینکه کمیته امداد در صورت تقاضای مددجویان جویای کار به آنان آموزش های فنی و حرفه ای رایگان ارائه می دهد، خاطرنشان کرد: همه مددجویان بالاخص فارغ التحصیلان تحت حمایت در صورت تمایل می توانند از آموزش های فنی مورد علاقه خود بهره مند شده و وارد بازار کار شوند.

انتهای پیام/پ



برچسب ها: کرمانشاه ، هزار ، مددجو ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.