اهواز؛

لزوم بازسازی مدارس تخریبی

فرماندار شوش گفت:مشارکت خیران برای بازسازی وتجهیزات مدارس ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازرضا نجاتی در همایش یک روزه معاونان و مدیران مدارس شهرستان شوش در سالن امور تربیتی این شهرستان بیان داشت:کمبود میز و نیمکت و تجهیزات آموزشی در مدارس شهرستان شوش به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی افزود:بر اساس هماهنگی به عمل آمده با اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان مقرر شده تا تجهیزات مورد نیاز مدارس این شهرستان پیش از آغاز سال تحصیلی تامین شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش نیز در این همایش بر هوشمندسازی مدارس تاکید کرد و گفت:سرمایه گذاری و توجه دقیق به امر آموزش و پرورش و همچنین نیروی انسانی موفقیت های چشم گیری برای جامعه به دنبال دارد ضمن اینکه کوتاهی و بی توجهی در این امر مشکلات زیادی را بوجود خواهد آورد.

فرماندارشوش با اشاره به سیاست دولت در خصوص هیات امنایی کردن مدارس گفت: می طلبد تا این موضوع با همکاری والدین دانش آموزان و همچنین استفاده از ظرفیت خیران پیگیری شود.

نجاتی با بیان این که بیش از 30 مدرسه فرسوده و تخریبی در این شهرستان وجود دارد گفت:مشارکت خیران برای بازسازی و تجهیز مدارس ضروری است.

وی افزود: امروزه موضوع هوشمندسازی و تجهیز مدارس به سامانه نوین یکی از اولویت ها می باشد که باید در کنار این موضوع از افراد مجرب و متخصص استفاده کرد.

نجاتی از مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوش خواست تا ضمن بررسی کمبودهای آموزشی ، مشکلات و کمبودهای مدارس این شهرستان را از طریق اداره کل نوسازی مدارس خوزستان پیگیری کند.

مجتبی دیناروند مدیر آموزش و پرورش شوش نیز در این نشست گزارشی از عملکرد این اداره ارائه کرد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.