اهواز؛

نبودپل مشکل اصلی روستاییان

دهیار روستای سرتنگ گفت: این روستاپل ارتباطی نداردو درمواقع بارندگی راه ارتباطی با8روستای دیگرمسدودمی شود.

نیازاهالی روستای چلوبه پل ارتباطی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شکرخدا صباحی گفت: روستای سرتنگ در بخش چلو پل ارتباطی ندارد و عبور رودخانه فصلی در ورودی این روستا تردد را در مواقع بارندگی مختل می کند.

وی اظهارکرد: از آنجا که راه ورودی هشت روستای دیگر نیز از این روستا عبور می کند متاسفانه در مواقع بارندگی راه ارتباطی روستاها مسدود می شود.

دهیار روستای سرتنگ از توابع بخش چلو شهرستان اندیکا افزود:با توجه به اینکه این رودخانه بین روستا و مدرسه قرار گرفته در مواقع بارندگی به ویژه فصل زمستان شاهد تعطیلی چند روزه مدرسه هستیم.

صباحی ادامه داد:در مواقع بارندگی این رودخانه طغیان، و جان اهالی را تهدید می کند به طوری که در سال های گذشته طغیان رودخانه حوادث و تلفات جانی برجای گذاشته است.

دهیار روستای سرتنگ گفت:در این زمینه مکاتبات زیادی با مسئولان مربوطه انجام شده اما متاسفانه به بهانه نبود تامین اعتبار این معضل همچنان به قوت خود باقی مانده است.

بخشدار بخش چلو شهرستان اندیکا نیز در این زمینه بیان داشت:احداث پل سرتنگ از نیازهای ضروری این منطقه است که در این زمینه پیگیری نیز از طرف بخشداری صورت گرفته است.

هوشنگ مهمدی افزود: به تازگی با مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان مذاکراتی داشته ایم که وی برای حل این مشکل قول مساعد داده است.

 انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.