ثبت نام بیش از پنج هزار دانشجو معلم برای اعزام به مشهد

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان از ثبت نام بیش از پنج هزار دانشجو معلم ورودی 91 به مشهد خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صادق زاده معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در گفت وگو باخبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، از آغاز اعزام دانشجو معلمان ورودی 91 به مشهد خبر داد و گفت: با توجه به ایام ولادت امام رضا (ع) این اعزام از امروز 25 مرداد ماه انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به برآوردهای مالی‌ انجام شده تصمیم بر این است تا هزینه‌ی اقامت سه روزه و برگشت از مشهد را دانشگاه تقبل کرده و هزینه‌ی رفتن به مشهد توسط دانشجو معلم انجام شود که البته چنانچه نهادهای مربوطه امکان پرداخت این مبلغ را داشته باشند دانشجو معلم از پرداخت این هزینه معاف می شود.

صادق زاده اظهار کرد: تاکنون دو هزار و 555 دانشجو معلم دختر و دو هزار و 502 دانشجو معلم پسر برای این سفر زیارتی ثبت نام کرده اند.

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: در پنج دوره که دو دوره ویژه دخترها و سه دوره مخصوص پسرها در نظر گرفته شده اعزام افراد انجام می شود.

وی ادامه داد: از 25 مرداد تا 28 مرداد، از 28 مرداد الی 31 مرداد ویژه اعزام دخترها و از تاریخ 31 مرداد الی سوم شهریور، 13 شهریور الی شانزدهم و 16 شهریور تا نوزدهم ویژه ی پسرها در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه در یک بازه زمانی کوتاه اعزام انجام نمی‌شود عنوان کرد: این وقفه به دلیل برگزاری امتحانات دانشجو معلمانی است که ترم تابستانه داشته‌اند.

وی محل اسکان دانشجو معلمان را در خوابگاه دانشگاه فردوسی مشهد اعلام کرد و یادآور شد: برنامه‌های متعددی از قبیل زیارتی و سیاحتی برای دانشجو معلمان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
سلان لطقا جواب بدید این اعزام به مشعد اجباریست یا اختیاری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
سلام ایا این ثبت نام و رفتن به مشهد اجباریست؟یا اختیاری هست؟