زنجان؛

رفع مشکل آب شرب مسکن مهر 400 واحدی شهرک گلسار ابهر

معاونت مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان زنجان از رفع مشکل آب شرب و مسکن مهر 400 واحدی شهرک گلسار ابهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از زنجان؛مهندس رضا کابلی معاونت مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان زنجان به اجرای طرح آبرسانی به شهرهای ابهرو خرمدره اشاره کرد و گفت :احداث ایستگاه پمپاژ و خط بای پس مخزن 3 هزار متر مکعبی گلسار ابهردر راستای ممانعت از بروز خطرات احتمالی ناشی از نشتی و تخریب احتمالی منازل مسکونی و رفع مشکل آب شرب شهرک گلسار و مساکن مهر اجرایی شد .
وی با اشاره به اهداف اجرای  این طرح افزود : جابجایی لوله های زیر منازل مسکونی که قبل از احداث منازل لوله گذاری شده بود در راستای ممانعت از بروز خطرات احتمالی نشتی خطوط لوله عملیاتی شد.
معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در ادامه تصریح کرد : جهت اجرای عملیات این  طرح بایستی درحوضچه شیرآلات نیز تغییرات اساسی ایجاد می شد که نیاز به قطعی 8 ساعته آب منطقه  بود که با حضور 3 اکیپ موازی کارهمزمان متخصصین امربا قطعی 4 ساعته در زمان خاموشی از ساعت 12 شب الی 4 صبح(4 ساعته ) انجام دادند.
کابلی افزود : در راستای تامین آب شرب مسکن مهرو شهرک گلسار ابهرکه در بالادست مخزن می باشند نیز یک دستگاه پمپاژ با ظرفیت 30 لیتر بر ثانیه در کنار مخزن احداث شده است .
وی در ادامه تصریح کرد : برای جابجایی خط انتقال و اتصالات 1000میلیون ریال و برای ایستگاه پمپاژ  مساکن مهر 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است .
 

انتهای پیام/ن
 
 

برچسب ها: مشکل ، مسکن مهر ، ابهر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.