یاسوج؛

استفاده بهینه تری از منابع آبی استان شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: منابع آبی یکی از مهمترین مزیت های نسبی این استان است که باید استفاده و بهره برداری بهینه تری از آن شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید موسی خادمی در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: بحث آب یک موضوع چندجانبه است و با مسائل اجتماعی، سیاسی و حتی امنیتی ارتباط تنگاتنگ دارد.

وی بیان کرد: به دلیل وجود منابع غنی و سرشار آب در کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود که حمایت مسئولان وزارت نیرو از حوزه آب این استان با جدیت تداوم یابد.

خادمی اظهار کرد: منابع آب در کشور و کهگیلویه و بویراحمد در حال کاهش است و روز به روز نیز بر اهمیت این مایه حیات افزوده می شود و به همین دلیل باید برای حفظ و صیانت از آن تلاش بیشتری شود.

وی عنوان کرد: مباحت توسعه ای آب در کهگیلویه و بویراحمد به تازگی آغاز شده و باید در آینده اقدام های قابل توجهی در این راستا و همچنین مدیریت صحیح تر منابع آب از سوی متولیان امر انجام شود.

خادمی ابراز داشت: نیروهای انسانی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد همکاری و تعامل لازم را با مدیرعامل جدید این شرکت داشته باشند تا گام های بهتر و ارزنده تری در حوزه آب استان برداشته شود.

وی افزود: استقبال پرشور مردم کهگیلویه و بویراحمد از رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت در سفر اخیر به این استان وظیفه و رسالت دولتمردان برای خدمت رسانی بیشتر به مردم استان را سنگین تر کرده است.

مدیرعامل پیشین شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین، گفت: نگاه ویژه مسئولان وزارت نیرو به استان و بخش آب آن ضروری است.

علی لطفی افزود: پیگیری ها و رایزنی هایی برای رفع مشکلات حوزه آب کهگیلویه و بویراحمد تاکنون انجام شده که امید است این تلاش ها به زودی نتیجه بخش شود.

وی بیان کرد: شهر یاسوج با وجود داشتن چند رودخانه خروشان با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه است که با افتتاح سد تنگ سرخ این مشکل تا حد قابل ملاحظه ای برطرف می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین، گفت: مشکل کمبود آب به طور روزافزون در کشور و استان در حال گسترش است که چنین امری ضرورت برنامه ریزی لازم برای صرفه جویی و مصرف بهینه آن را انکارناپذیر می کند.

سید علی لدنی نژاد افزود: هماهنگی، تعامل و همکاری تنگاتنگ و همه جانبه ای بین مدیران شرکت آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی و شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد به عنوان زیرمجموعه های وزارت نیرو وجود دارد که این امر سبب خدمات رسانی هر چه مطلوبتر به مردم استان در حوزه حامل های انرژی شده است.

 علی داوودی مهر در این آیین به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات علی لطفی رئیس پیشین این شرکت با اهدای لوح، تقدیر شد.

علی داوودی مهر پیش از این معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد بود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.