ارومیه؛

تعطیلی 2 واحد بازیافت پلاستیک غیر مجاز در ارومیه

2واحد بازیافت پلاستیک در ارومیه به علت رعایت نکردن ضوابط زیست محیطی تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه گفت: 2 واحد بازیافت پلاستیک که به صورت غیرمجاز و بدون اخذ مجوزهای قانونی از دستگاههای مربوطه در داخل محدوده قانونی ارومیه در خیابان علامه مجلسی فعالیت می کرد، تعطیل شد.

مختار خانی با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت دو واحد بازیافت پلاستیک در داخل محدوده شهر ارومیه، ماموران یگان حفاظت این اداره اخطاریه یک هفته ای مبنی بر تعطیلی و انتقال واحد به محل مجاز و مورد تایید سازمان را به واحدهای بازیافت پلاستیک ارائه کردند.

وی تصریح کرد: متخلفان بدون توجه به اخطاریه زیست محیطی صادر شده همچنان به فعالیت ادامه داده و پس از اتمام مهلت اخطاریه اول، اخطاریه دوم نیز صادر و به علت بی توجهی به اخطاریه های صادره، مراتب به دادستانی ارومیه گزارش شد که در نهایت با دستور مقام قضایی و با همکاری ماموران انتظامی ارومیه واحدهای فوق پلمب و تعطیل شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه ادامه داد: هم اکنون بیشتر واحدهای بازیافت پلاستیک ارومیه به صورت غیرمجاز و غیرقانونی به فعالیت مشغول هستند.

وی گفت: این پنجمین واحد بازیافت است که در طول 10 ماه گذشته در ارومیه به علت رعایت نکردن ضوابط زیست محیطی تعطیل می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.