چمران در شورای شهر:

مخدوش کردن چهره امام (ره) یک جنایت بزرگ است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتشار پیام صوتی منتسب به دیدار آقای منتظری با منافقین و به دنبال آن مخدوش کردن چهره امام (ره)،گفت : مخدوش کردن چهره امام (ره) برای نسل جوان یک جنایت بزرگ و نابخشودنی است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل دوستی، نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا در ادامه سخنان خود اشاره ای هم به پخش نوار صوتی در خصوص جریان منافقین و دیدارشان با آیت الله منتظری گفت: انتشار این اصوات بسیار نگران کننده است چراکه تنها قصدشان ضربه زدن و تخریب چهره امام (ره) است.

دوستی افزود: این در حالی است که نظام، علما و ما هر چه داریم از امام است. 

وی از مسئولین ذی ربط خواست تا اقدامات پیشگیرانه ای را در این خصوص داشته باشند.
مهدی چمران نیز در ادامه تذکر اسماعیل دوستی مبنی بر انتشار فایل صوتی منتسب به دیدار آقای منتظری و منافقین، گفت: مخدوش کردن چهره امام یک جنایت بزرگ برای ملت ایران و در تاریخ اسلام است.

وی ادامه داد: بی شک انقلاب اسلامی ایران یک حرکت بی نظیر در دنیا بود که هنوز هم زلزله ای که با این جریان رخ داده لرزه بر تن دشمنان می اندازد .

رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد : گرچه سیمای روحانی و ربانی امام راحل با این قبیل اقدمات مخدوش نمی شود اما ممکن است برای نسل جوان شبهاتی ایجاد کند از اینرو باید با این قبیل تحرکات برخورد جدی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار