آبادان؛

راه‌اندازی مراکز مشاوره در دانشگاه آزاد ماهشهر

مراکز مشاوره در دانشگاه آزاد ماهشهر برای آسیب‌شناسی مسائل دانشجویی ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر با اشاره به افتتاح مرکز مشاوره دانشکده مهندسی برق این دانشگاه، راه‌اندازی مراکز مشاوره را در راستای کمک به حل مشکلات دانشجویان و آسیب‌شناسی مسائل مختلف در دانشگاه عنوان کرد.

دکتر علیرضا مسعودی‌لیر گفت: باید مراکز مشاوره‌ای در دانشگاه مستقر باشد تا دانشجویان با مراجعه به آن‌ها مشکلات و مسائل خود را مطرح و مشاوران به آن‌ها راه‌حل ارائه دهند و در حل مسائل به آن‌ها کمک کنند.

وی افزود: با وجود مراکز مشاوره در دانشگاه علاوه بر حل مشکلات فردی دانشجویان می‌توان به آسیب‌شناسی مسائل مختلف پرداخت و در نهایت با جمع‌بندی به راه‌حل مناسب و جامعی دست یافت؛ به‌طور مثال تعداد زیادی از دانشجویان به علت فشردگی امتحانات دچار استرس می‌شوند که اگر این فشار به‌صورت دائم به دانشجویان وارد شود، می‌تواند باعث افسردگی و مشکلات دیگری شود. در این صورت این مراکز می‌توانند درصدد رفع آن برآیند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر گفت: در گذشته یک مرکز مشاوره مربوط به معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه وجود داشت و 2 مرکز نیز در دانشکده‌های پلیمر و مهندسی شیمی فعال بود که اخیراً مرکز مشاوره‌ دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر نیز کار خود را آغاز کرده است.

مسعودی‌لیر افزود: دانشجویان می‌توانند در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا پیش از نماز ظهر به این مرکز مراجعه کنند، البته در این مرکز مشاوره مجازی نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.