اردبیل؛

بهره برداری از 28 پروژه طرح هادی در اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت ۲۸ پروژه طرح هادی روستایی با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد سبحانی در جلسه بررسی پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل تعداد 28 پروژه اجرای طرح هادی روستایی را با اعتباری بالغ 10 میلیارد تومان همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رساند.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت بیان کرد: این پروژها تنها پروژه‌هایی هستندکه برای نخستین بارمورد بهره‌برداری وافتتاح قرارمی‌گیرند که اجرای این طرح‌ها با مشارکت امور ماشین‌آلات بنیاد مسکن استان و همکاری سایر تلاشگران به نتیجه رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: در اجرای طرح ویژه مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن روستایی تعداد یک هزار و 500 واحد مسکونی با تسهیلات بانکی به مبلغ 22 میلیارد و 500 میلیون تومان در یک سال موفق به اخذ پایان کار شده‌اند و در شهرستان‌ها بخ صورت نمادین با حضور مسئولان مربوطه راه‌اندازی شده‌اند.

سبحانی از اتمام 600 واحد مسکن مهر تا هفته دولت خبر داد و افزود: علاوه بر این فعالیت‌ها در سطح شهرستان‌ها مراسم تحویل و اهدای سند مالکیت روستایی به تعداد 4 هزار جلد سند و ارائه دفترچه طرح هادی با حضور فرمانداران و مسئولان شهرستان‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: تاکنون نسبت به تهیه طرح هادی تمامی روستاهای بالای 20خانواراقدام شده و در 378 روستا طرح هادی اجرا شده و 50 هزار واحد مسکونی روستایی بهسازی ومقاوم‌سازی شده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، طرح ، هادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.