تسلیت گولن به قربانیان انفجار تروریستی غازی انتپ

"فتح‌الله گولن" در پیامی، حادثه تروریستی اخیر در شهر "غازی انتپ" واقع در جنوب شرق ترکیه را تسلیت گفت.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه "زمان" ترکیه؛ "فتح الله گولن" –رقیب تبعیدی اردوغان- با انتشار پیامی، ضمن محکومیت انفجار تروریستی اخیر در شهر "غازی انتپ" واقع در جنوب شرق ترکیه، این حادثه را به مردم این کشور تسلیت گفت.

در متن پیام "گولن" آمده است: "من به شدت از تجاوز تروریستی که در شهر غازی انتپ اتفاق افتاد و تعداد زیادی از مردم ترکیه را هدف قرار داد و منجر به کشته شدن آنها شد را محکوم می کنم؛ این تجاوز تنها بی گناهان شرکت کننده در مراسم عروسی را هدف قرار نداد؛ بلکه شخصیت معنوی فرزندان ترکیه اعم از ترک ها، کردها، عرب ها و... را هدف گرفت.

گرمترین تسلیت ها را نثار نزدیکان قربانیان این جنایت تروریستی به ویژه شهروندان کُرد می کنم و برای آنها آرزوی صبر و بردباری و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل دارم. 

بار دیگر از همگان و در رأس آن، جهان اسلام می خواهم تا تروریسم را محکوم کنند و در مبارزه با آن مشارکت داشته باشند. از خداوند رحمان می خواهم تا مصیبت تروریسم را ریشه کن سازد و از طریق نسل هایی که بر پایه عشق به انسانیت و احترام به زندگی انسان ها رشد یافته اند، امنیت، آرامش و صلح را در کشورمان و نیز در جهان سایه افکن کند."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار