گرگان؛

طرح کارت‌های اعتباری از اول مهرماه اجرا می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی گفت: طرح کارت‌های اعتباری از اول مهرماه در کشور اجرا می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ ولی‌الله سیف شامگاه دوشنبه در حاشیه دهمین جلسه شورای گفت‌و‎گوی دولت با بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح کارت‌های اعتباری از اول مهرماه در کشور اجرا می‌شود و شکل کارتهای اعتباری به بانک ها واگذار شده اما از یک مرکزیت هدایت شده و دارای سامانه خاصی است.

وی افزود: از اول مهرماه این کارت ها در اختیار مردم قرار می‌گیرد و بانک‌ها در حال آماده‌سازی هستند، اعتبار این کارت‌ها 10 ، 30 و 50 میلیونی است.

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: این شیوه تامین تسهیلات، جایگزین تسهیلات خردی می‌شود که در گذشته در نظام بانکی داده می‌شد و نرخ سود این تسهیلات 18 درصد است.

سیف همچنین با اشاره به استان گلستان و ظرفیتهای استان در بخشهای مختلف گفت: استان گلستان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد نباید جزو استان‌های کم برخوردار باشد و منابع و نیروی انسانی مهم‌ترین ظرفیت این استان است و باید در جذب سرمایه‌گذار تلاش کرد.

وی اظهار کرد: توسعه سرمایه‌گذاری باید اولویت مسئولان استان باشد و تجربه نشان داده که سرمایه‌گذاری تنها در بخش‌هائی که بخش خصوصی وارد شده موفق بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
چرا سود بانکی رو پایین اوردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
50 میلیون وام یعنی؟
کجا چجوری بگیریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
آقای سیف
به نظر بنده جنابعالی بهتر است بجای بر قراری کارت های اعتباری مشکوک کمی به فکر باپین آوردن ارزش دلار که روزانه رو به افزایش است باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
حرف تا عمل از زمین تا آسمان است