اصفهان؛

ظرفیت های کاشان ، فرصت مناسب توسعه سرمایه گذاری های مشترک خارجی است

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: شهرستان کاشان ظرفیت های مناسبی برای گسترش روابط تجاری ، اقتصادی و سرمایه گذاری های متقابل با کشور ویتنام دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان افزود: مردم ایران ویتنام را به سابقه انقلابی گری ، ایستادگی و استقلال شناخته و همواره روابط خوبی با این کشور برقرار بوده است و اکنون با توجه به شرایط جدیدی که در دولت روحانی به حوزه بین الملل به وجود آمده است امیدواریم شاهد گسترش همکاری های باشیم.

وی افزود: پس از برجام شرایط اقتصادی به خصوص در حوزه سرمایه گذاری خارجی مشترک بیش از پیش فراهم شده است و کاشان یکی از مناطق مهم و مشهور کشور در عرصه داخلی و خارجی است که از شرایط ویژه ای برخوردار می باشد.

مومنیان با اشاره به مزیت ها و ظرفیت های منطقه یادآور شد: پیشینه فرهنگی و تاریخی و قرار گرفتن در قلب جغرافیایی ایران فرصت هایی فراهم کرده است که بر اساس اسناد بالادستی در حوزه صنایع دانش بنیان و حوزه میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی آماده هر گونه همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی می باشد.

فرماندار افزود: محوریت سرمایه گذاری در شهرستان در حوزه خودرو و فرش متمرکز شده است. البته صنایع متنوع و متعدد دیگری نیز در منطقه وجود دارد که باعث رونق اقتصاده منطقه شده و ظرفیت های صادراتی کشور را ارتقاء بخشیده است.

وی با استقبال از پیشنهاد رئیس انجمن دوستی ایران و ویتنام در خصوص خواهرخواندگی کاشان با یک از شهرهای ویتنام گفت: کاشان آمادگی دارد با انتخاب یکی از شهرهای مشهور ویتنام برای این منظور زمینه را برای همکاری های بیشتر کاشان ویتنام در حوزه های فرهنگی ، تجاری و اقتصادی فراهم نماید.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار