تندگویان مطرح کرد

کمیته امداد املاک خود در سراسر تهران را معرفی کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: کمیته امداد املاک خود در سراسر تهران را معرفی کند.

کمیته امداد املاک خود در سراسر تهران را معرفی کند
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مهدی تندگویان عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به اظهارات فتاح رئیس کمیته امداد اظهار داشت: در حال حاضر 20 هزار میلیارد تومان به دیون شهرداری اضافه شد باید این موضوع باز شود.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد باید در رابطه با بحث خیریه‌ها اقداماتی انجام دهد، افزود: خیریه‌ها از وزارت کشور، نیروی انتظامی و ... مجوز کار می‌گیرند، در حالیکه این خیریه‌ها پول‌های مردم را میگرند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بعضی از خیریه‌ها مراکز پول شویی شده‌اند، گفت: در حال حاضر روابطی که در این خیریه‌ها صورت می گیرد به نفع مردم و مسئولین نیست.

تندگویان خطاب به فتاح گفت: وظیفه جمع آوری متکدیان بر عهده کدام ارگان است؟، چرا در خصوص رسیدگی به وضع معتادین جامعه و زنان بی سرپرست به یک جمع بندی نهایی نمی‌رسیم و کسی به این موضوع رسیدگی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه امروزه بار معضلات اجتماعی را ما پرداخت می‌کنیم، تصریح کرد: کمیته امداد املاک زیادی را از اول انقلاب مصادره کرده و تحت مالکیت خود قرار داده، در حالی که تعدادی از این املاک امروزه مالکان شخصی دارد، به همین دلیل باید به این موضوع رسیدگی شود.

 عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: تعدادی از این املاک بهره برداری سالم نمی‌شود و تعدادی هم سال‌ها است که رها شده به همین منظور باید ساماندهی این املاک مصادره و یا وقف شده را بهره برداری مناسب کنیم تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

تندگویان تاکید کرد: کمیته امداد باید املاک خود را در سراسر تهران معرفی کند تا در خصوص آن کمیته ای تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه تهران جزء محروم ترین شهرهای کشور است، گفت: عمده کارتن خواب‌های تهران شهرستانی هستند که معضلات زیادی را برای این شهر به وجود آوردند، به همین دلیل از شما تقاضا دارم علاوه بر سفرهای برون شهری، یک شب گردی هم در تهران داشته باشید تا شاهد اتفاقاتی که شب‌ها در تهران رخ می‌دهد باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار