ساری،

تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سواحل مازندران

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سواحل مازندران تشدید می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جانشین فرمانده انتظامی مازندران در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان در ساری، با تاکید بر تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سواحل دریا و تفرجگاه ها بر برخورد جدی پلیس با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی خبر داد.

سرهنگ مهراب ریاحی افزود: با توجه به آغاز دور پایانی سفرهای تابستانی در شهریور، طرح ویژه انتظامی، امنیتی و ترافیکی با هدف برقراری نظم و امنیت عمومی، برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در سواحل دریا و تفرجگاه ها اجرا می شود.

وی بر آگاه سازی عمومی و اطلاع رسانی به شهروندان و مسافران از مبادی ورودی شهرها، بر نصب بنرهای تبلیغاتی و هشداری در مبادی ورودی با مضامین هشداری و آموزشی تاکید کرد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران اولویت پلیس در طرح های سالم سازی دریا را برقراری نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی برشمرد و گفت: در این طرح از ظرفیت ها و توانمندی ها استفاده می ‌شود.

سرهنگ مهراب ریاحی از به کارگیری پلیس افتخاری، نیروهای یگان ویژه، یگان دریابانی، انتظامی و نگهبانان محله شرکت های انتظام در این طرح خبر داد و افزود: برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی، بدحجابی، بی حجابی، سگ گردانی و جلوگیری از شنای مختلط، جلوگیری از شنا در مناطق ممنوعه شنا از ماموریت های پلیس در طرح سالم سازی دریا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.