شیراز؛

دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج

شیراز میزبان کارگاه آموزشی منطقه ‌ای تئاتر نمایشنامه ‌نویسی بسیج می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نیما زارع مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: رویکرد های سبک زندگی، پایداری و مقاومت و اقتصاد مقاومتی را از محور های موضوعی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج هنرمندان است.
زارع هدف از برگزاری کارگاه آموزشی را فضایی برای رشد و بالندگی استعداد ها و توسعه تئاتر در استان دانست و افزود: کارگاه آموزشی نویسندگان طرح‌ های منتخب بخش‌ های صحنه ‌ای و خیابانی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با حضور اساتیدی همچون محمدحسین ناصر بخت و سعید نجفیا برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: بر اساس اولویت‌ ها و سیاست ‌های اعلام شده در فراخوان جشنواره، خلاصه آثار پس از دریافت توسط دبیرخانه مرکزی با رای و نظر کارشناسان و داوران مورد بازبینی قرار گرفته و آثار برگزیده مشمول استاد مشاور و حضور در دوره‌ های آموزشی کارگاهی شده‌اند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس بیان کرد: با برگزاری کارگاه‌ هایی با حضور نویسندگان اثر و استادان عرصه هنر تئاتر در امر آموزش نگارش نمایشنامه گروه ‌های حاضر در جشنواره علاوه بر محتوا، از لحاظ فنی آموزش ‌های لازم را دریافت می‌کنند.
زارع خاطر نشان کرد: این پروسه آموزش و حضور مشاور در مراحل بعدی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج نیز تکرار می‌شوند تا این آثار به مرحله اجرا درآیند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس تصریح کرد: این کارگاه آموزشی در روز های چهارم و پنجم شهریور ماه و با حضور نویسندگان منتخب از استان ‌های بوشهر، خوزستان و فارس در شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار