شیراز؛

ضرورت حمایت از بخش صنعت و ارائه خدمات به صنعتگران

شهرداری متناسب با 3 درصد درآمد ارزش افزوده به صنعتگران خدمت‌ رسانی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیر عامل شرکت شهرک ‌های صنعتی فارس با بیان اینکه سه درصد از درآمد حاصل از ارزش‌ افزوده بخش صنعت، توسط سازمان امور مالیاتی به شهرداری پرداخت می‌شود گفت: تقاضای صنعتگران این است که متناسب با این درآمد به آن‌ ها خدمات ‌رسانی شود.
وی با بیان اینکه شهرک صنعتی بزرگ شیراز با بیش از یک ‌هزار و 500 واحد صنعتی و اشتغال 15 هزارنفری مهم ‌ترین قطب صنعتی فارس و جنوب کشور است گفت: در صورت عدم‌حمایت دستگاه ‌ها و نهاد ها از بخش صنعت و تعطیلی این واحدهای صنعتی، نخستین تبعات بیکاری این جمعیت عظیم، متوجه شیراز و معضلات آن دامن‌گیر این شهر خواهد شد.
وی بابیان اینکه سه درصد از درآمد حاصل از ارزش افزوده بخش صنعت، توسط سازمان امور مالیاتی به شهرداری پرداخت می‌شود تصریح کرد: تقاضای صنعتگران این است که متناسب با این درآمدی که نصیب شهرداری ‌ها می‌شود به آن ‌ها خدمات ‌رسانی شود.
قنبری با اشاره به وجود زیرساخت‌ ها در مجموعه شهرداری شیراز اضافه کرد: راهبری ایستگاه آتش‌ نشانی جمع‌ آوری پسماند های غیرصنعتی و برقراری خط اتوبوس‌ رانی در شهرک صنعتی شیراز سه خواسته مهم صنعتگران از شهرداری است که با توجه به ظرفیت‌ های موجود، ارائه آن‌ ها از سوی این نهاد امکان ‌پذیر است.
وی افزود: ایستگاه آتش ‌نشانی به همراه ماشین آتش ‌نشانی و تجهیزات اطفای حریق در شهرک صنعتی شیراز موجود است که ما از شهرداری می‌خواهیم راهبری این ایستگاه را بر عهده گیرد و علاوه ‌بر خدمات‌ رسانی به شهرک صنعتی، مناطق اطراف این شهرک که در محدوده شهرداری است از این خدمات بهره‌مند شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار