اردبیل؛

اعطای مجوز اخذ وام ۵ میلیارد دلاری از روسیه به دولت

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز اخذ ۵ میلیارد دلار وام با سود ۲ درصد از کشور روسیه به دولت اعطا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمد فیضی در جلسه شورای اداری اردبیل اظهار داشت: نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در بحث اصلاحیه بودجه سال 95 با تمام توان وقت گذاشته و در راستای کمک به دولت برای انجام کارهای مد نظر تلاش کردند که ما با اصلاحیه این بودجه دولت را در بحث انتشار اوراق خزانه، بیمه سلامت، بحث یارانه و کارت هوشمند بنزین همراهی کردیم و امیدواریم اجرای این برنامه‌ها در راستای تحقق شعار سال مفید واقع شود.

وی بیان کرد: مجوز اخذ 5 میلیارد دلار وام از روسیه با سود 2 درصد به دولت توسط مجلس اعطا شد که دولت این پول را در تکمیل پروژه‌های عمرانی و طرح‌های زیربنایی خود برای رشد و توسعه کشور هزینه می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گله‌مندی مردم استان اردبیل از تکمیل نشدن پروژه راه‌آهن افزود: هر یک از مسئولان دولت که به استان اردبیل سفر می‌کنند تقاضای مردم استان تکمیل پروژه راه‌آهن است که یکی از پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور بوده ولی متاسفانه تا به امروز شاهد این هستیم که هیچ گونه اقدام عملی در این زمینه انجام نشده و مردم اردبیل همانند سابق از امکانات حمل و نقل ریلی بی‌بهره هستند.

فیضی اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی متهم اصلی قصور در رابطه با پروژه راه‌آهن اردبیل است که ما اگر این پروژه به نتیجه نرسد به طور یقین طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را دنبال می‌کنیم چرا که باید مطالبات مردم اردبیل پیگیری شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، اعطای ، مجوز ، وام ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار