تبریز؛

تاكيد بر تلاش همگانى درتحقق سياست‌هاى اقتصاد مقاومتى

وزير امور اقتصادى و دارايی بر لزوم تلاش همگانى براى تحقق سياست‌هاى مربوط به اقتصاد مقاومتى تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ طيب نيا در آيين افتتاح ٦٥ پروژه عمرانى، آموزشى، پرورشى و ... در تبریز با اشاره به نامگذارى امسال به عنوان" اقتصاد مقاومتى، اقدام و عمل" توسط رهبر معظم انقلاب اسلامى گفت: همه بايد تلاش كنيم كه از تمامى ظرفيت ها و ابزارها در راستاى تحقق اصول و سياست هاى مربوط به اقتصاد مقاومتى استفاده كنيم.

طيب نيا با بيان اينكه جمهورى اسلامى مى‌تواند وضعيت بهتر و ممتازترى داشته باشد،گفت: خوشبختانه شرايط بسيار خوبى در كشور ايجاد شده و آينده بسيار درخشانى در انتظار كشور و مردم فهيم ايران اسلامى است.

وی افزود :در آستانه برگزارى انتخابات رياست جمهورى،نبايد گرايش‌ها و جناح بندى‌هاى سياسى، منافع ملى كشور را تحت الشعاع قرار دهد.

طيب نيا درادامه گفت: تبريز هميشه مهد شجاعت و غيرت بوده و در تمامى برهه‌هاى حساس، نقش بسيار ويژه اى ايفا كرده است.

 وى تصريح كرد: در جريان انقلاب مشروطه، ستارخان‌ها و باقرخان‌هاى تبريز قهرمان، از دستاوردهاى انقلاب خود دفاع كرده و در جنگ تحميلى نيز غيورمردمان اين سرزمين از مرزهاى ايران اسلامى، حفظ و حراست كردند.

وى در بخشى از سخنان خود با تبيين اهميت نيروى انسانى در رشد و شكوفايى كشورهاى توسعه يافته ادامه داد: اگر بتوانيم انسان‌هاى عالم، دانشمند و مومن و متعهد به اسلام و انقلاب، تربيت كنيم توانسته ايم گام ارزشمندى در پيشرفت و توسعه همه جانبه كشور ايفا كنيم.

وى با اشاره به تحريم‌هاى ظالمانه غرب عليه جمهورى اسلامى ايران در دولت گذشته و ايستادگى شجاعانه مردم كشور در مقابل تهديدات و خنثى سازى تهديدات دشمنان ادامه داد: متاسفانه دشمنان ايران اسلامى، با شناسايى نقاط ضعف اقتصاد كشور، تحريم‌ها را بر كشور تحميل كردند و جنگ اقتصادى راه انداختند.

طیب نیا با اشاره به اقدامات دولت در خصوص خنثى سازى تهديدات اقتصادى دشمنان گفت: در دولت تدبير و اميد، قيمت نفت به صورت بى‌سابقه اى كاهش يافت ولى با تلاش دولت، تورم در مسير نزولى قرار گرفت و رشد منفى ٦.٢ درصدى، جاى خود را به رشد مثبت سه درصدى داد.

وزير امور اقتصادى و دارايى در بخشى از سخنان خود عنوان كرد: بر اساس اعلام بانك جهانى، جمهورى اسلامى ايران در بين تمامى كشورهاى نفتى، كمترين آسيب را نسبت به تكانه هاى قيمت نفت داشته است.

طيب نيا با تاكيد بر لزوم تلاش همگانى براى تحقق سياست‌هاى مربوط به اقتصاد مقاومتى عنوان كرد: در آستانه برگزارى انتخابات رياست جمهورى،نبايد گرايش‌ها و جناح بندى‌هاى سياسى، منافع ملى كشور را تحت الشعاع قرار دهد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.