اهواز؛

نمایشگاه عکس خدمات دولت درهندیجان برپاشد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر هندیجان بیان داشت: به مناسبت هفته گرامیداشت دولت نمایشگاه عکس از دستاوردهای دولت در سالن خلیج فارس این شهرستان برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حسین پوردوست‌علی اظهار کرد: آغاز هفته دولت و شهادت مظلومانه شهید رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و این هفته را به دولتمردان و مسئولین تبریک عرض می‌کنیم.

وی افزود: برنامه‌های هفته دولت که در مورد اداره ارشاد است تقدیر از هنرمندان، خبرنگاران فعال که با مجموعه ارشاد و دولت همکاری دارند و کارمند نمونه اداره با حضور فرماندار و مسئولین شنبه 1395/6/6 ساعت 18 در سالن اجتماعات خلیج‌فارس برگزار و از این عزیزان تقدیر خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان بیان کرد: هفته دولت فرصت مطلوبی است تا مسئولان و خدمتگزاران نظام دستاوردهای خود را به مردم اطلاع دهند گزارش مسئولین و بیان دستاوردها خود یک نوع مدیریت و حرفه خاصی را می‌طلبد.

وی گفت: این اداره به مناسبت هفته دولت و قدردانی از زحمات، تلاش‌های یک‌ساله هنرمندان و کارکنان همایش تقدیر از کارکنان در سالن خلیج‌فارس برگزاری می‌شود و در این برنامه از هنرمندان و اصحاب رسانه فعال تقدیر می‌شود.

پور دوست علی عنوان کرد: از خبرنگاران فعال، حرفه‌ای و منتخب شهرستان که با ما و ادارات همکاری دارد آقای محمدمهدی صادقی در این برنامه با حضور امام‌جمعه، فرماندار و سایر مسئولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی تقدیر خواهیم کرد در این مراسم از کارمند نمونه اداره ارشاد آقای حسین افشار و چند تن از هنرمندان شاعر نمونه خدیجه قائمی، بازیگر نمونه تئاتر محمد شعبانیان ازجمله تقدیر شدگان خواهند بود.

وی درپایان خاطرنشان کرد: برای اجرای برنامه ها و تنوع در کارهای فرهنگی ما نیاز به بودجه داریم اگر نتوانیم منابع مالی تامین کنیم کارهای ما انجام نمی‌گیرد در حال حاضر ما انتظار داریم منابع لازم به اداره ارشاد تخصیص دهد تا بتوان در مناسبتها برنامه‌های سالم فرهنگی اجرا کنیم.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.