اهواز؛

بهره مندی 14روستای گتوندازطرح های عمرانی وخدماتی

بخشدار مرکزی گتوندگفت:اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها بالغ بر پنج میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات عمرانی و ارزش افزوده تامین و هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،بخشدار مرکزی گتونداین طرح ها را شامل ساختمان دهیاری ، پارک محله ای ،بهسازی و اجرای جوی و جدول ، آبنما ، پل بتنی و تامین روشنایی معابر روستاهای چغامله، کوشکک، سله چین سفلی ، شهرک پنجم،پل پرزین، آبید حاجی بابا و علیباز، سلامگاه و میان پیلان عنوان کرد.

جهانگیر حیدری پور بیان داشت:اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها بالغ بر پنج میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات عمرانی و ارزش افزوده تامین و هزینه شده است.

وی با قدردانی از پیگیریی مدیرکل روستایی استانداری خوزستان،فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان برای به ثمر نشستن طرح های عمرانی در روستاهای بخش مرکزی افزود: با اجرای این طرحها ، بخش قابل قبولی از مشکلات روستاهای بخش مرکزی مرتفع شد.

بخشدار عقیلی نیز از افتتاح ساختمان دهیاری روستاهای سیدان و کایدان، کانال ، پل ، جوی و نیز بهسازی معابر و خیابان روستاهای محمدی،ایستادگی و پشت درب سفلی در این بخش به مناسبت هفته دولت خبر داد.

وی افزود: برای اجرای این طرح ها افزون بر 3،4 میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری ها هزینه شده است.

غلامعباس رضایی فر ادامه داد: اگر چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی امکانات قابل توجه و خدمات خوبی در سطح روستاها و شهرها ارائه شده اما هنوز برخی مشکلات وجود دارد که امیدواریم با تلاش و همت مسئولان بتوانیم آنها را مرتفع کنیم.

مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان نیز در حاشیه آیین افتتاح طرحهای عمرانی این شهرستان گفت: فعالیت های عمرانی در بخش های مرکزی و عقیلی گتوند از سرعت قابل قبولی برخوردار است و چهره روستاها را تغییر داده است.

عبدالله حسینی بر فعال شدن تعاونی ها و اجرای صحیح مواد قانونی این شرکت ها تاکید کرد وافزود: تعاونی دهیاران علاوه بر کارهای عمرانی در سایر زمینه ها از جمله، اشتغالزایی، گردشگری و خرید و فروش محصولات کشاورزی روستاها نیز باید فعالیت کند.

وی بر اتمام و تکمیل طرح های عمرانی در سطح روستاها تاکید کرد وگفت: در بررسی به عمل آمده از روستاهای شهرستان گتوند برخی تعاونی های روستایی فعالیت قابل قبولی ارائه نکرده بودند که انتظار می رود با توجه به استعداد و ظرفیت های موجود در روستاها این تعاونی ها وارد عمل شوند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.