جشنواره شهید رجایی به منظور تجلیل از وزارتخانه‌ها و کارمندان نمونه دولت صبح امرو همزمان با هفته دولت در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

رتبه برتر وزارت ارتباطات در جشنواره شهید رجایی
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی به منظور تجلیل از وزارتخانه‌ها و کارمندان نمونه دولت صبح امروز (دوشنبه) همزمان با هفته دولت با حضور رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت و جمعی از مدیران، کارکنان و کارمندان دولت در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

در این جشنواره 19 دستگاه اجرایی که شامل وزارتخانه‌ها و سازمان‌های تابعه هستند؛ به دلیل عملکرد بهتر نسبت به سایر دستگاه‌ها معرفی شدند و از سوی ریاست جمهوری تقدیر شدند. دستگاه‌های برگزیده به استناد فصل 11 قانون مدیریت خدمات کشوری انتخاب شده‌اند.

رییس جمهوری در این جشنواره که برخی وزرا و مسئولان حضور داشتند به سخنرانی پرداخت و گفت: رفتار، اخلاق و تواضع ما در برابر مراجعه کننده بسیار حائز اهمیت است باید باور داشته باشیم که مردمی که به ما مراجعه می‌کنند ولی نعمت ما هستند در غیر این صورت وضعیت اداری سامان نخواهد یافت. باید به عنوان ادای وظیفه مردم را مورد احترام قرار داد چه بسا ممکن است مراجعه کننده در برابر خدا جایگاه بالاتری نسبت به ما داشته باشد.

در پایان این مراسم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از بعد شاخص‌های اختصاصی از میان دستگاه‌های اجرایی رتبه برتر را کسب کرد و از طرف ریاست جمهوری مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

همچنین شرکت ارتباطات زیر ساخت به همراه سازمان دامپزشکی و سازمان ثبت احوال و سازمان بنادر و دریانوردی سازمان شیلات، سازمان ملی زمین و مسکن به‌عنوان مؤسسات سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته و تابعه برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع : وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار