عضو شورای شهر تهران در مورد نتیجه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران، گفت: ما توانستیم یک رای از اصولگرایان بگیریم و این یعنی ما پیروز انتخابات شدیم.

برنده واقعی انتخابات اصلاح طلبان بودند/ توانستیم یک رای از اصولگرایان بگیریم
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی تندگویان عضو شورای شهر تهران در حاشیه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: برنده انتخابات ما هستیم که 13 رای خود را از دست ندادیم.

وی افزود: با این وجود توانستیم یک رای از اصولگرایان نیز به خود اختصاص دهیم، این رای از میان ورزشکاران نبود و یک اصولگرا به مسجد جامعی رای داد.

این عضو شورای شهر در پاسخ به این سوال که این یک نفر چه کسی بود، افزود: من نباید بگویم، دوستان اصولگرا خودشان باید تحقیق کنند که چه کسی به ما رای داده است.

وی در مورد رای سفید گفت: این رای نیز نشانه اعتراض به ریاست چمران بود.

تندگویان در مورد رای ورزشکاران گفت: من این توهین ها به وزرشکاران را قبول ندارم، آنها مستقل هستند و ما نیز برای کسب رای با آنها صحبت نکردیم.

وی یادآور شد: در 6 ماه آینده نمی توان تغییر اساسی در شورا یا شهرداری به وجود آورد، ضمن اینکه از فروردین هم که وارد بحث انتخابات می شویم، عملا کارکرد شورا دچار اختلال می شود.

این عضو اصلاح طلب شورای شهر ادامه داد: باز هم می گویم که برنده اخلاقی انتخابات ما بودیم، چرا که دوستان اصولگرا شروع کردند به القاء این موضوع که ما تخلفات را رسانه ای کرده ایم و هدف سیاسی بوده است.

وی تأکید کرد: اگر تخلفی باشد که تفاوتی نمی کند، هیئت رئیسه اصلاح طلب باشد یا اصولگرا، باید با تخلف برخورد شود، اینکه اصولگرایان موضوعات را سیاسی می کنند درست نیست امروز طرح تحقیق و تفحص از شهرداری را با 16 رای تقدیم کردیم که تعدادی از اصولگرایان از امضای آن صرف نظر کردند.

تندگویان افزود: واگذاری هایی صورت گرفته که باید دید قانونی بوده یا خیر، اگر قانونی بوده آیین نامه های واگذاری باید اصلاح شوند.

وی در مورد اسامی منتشر شده در مورد واگذاری املاک گفت: در این زمینه سازمان بازرسی باید موضع رسمی خود را اعلام کند و بگوید که این نامه را قبول دارد یا خیر و اصلا این چیزی که منتشر شده گزارش است یا سوال یا چیز دیگر.

این عضو شورای شهر تهران افزود: سازمان بازرسی بیاید رسما اعلام کند که این یک کاغذ پاره بیشتر نبوده و آن زمان ما تکلیف خود را می دانیم، آقای خاقانی که دوستان می گویند تکذیب کرده را نه من می شناسم نه خبرنگاران، بهتر است که از قوه قضائیه موضع گیری رسمی شود.

وی در مورد مطرح شدن موضوع در فضای مجازی گفت: من مطرح شدن موضوع به این شکل را نمی پسندم، چرا که هنوز چیزی قطعی نشده و ای کاش این قدر عجله نمی کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.