پزشکیان از پروژه های بر زمین مانده آذربایجان شرقی گله کرد+اینستاپست

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از چند پروژه بدون پیشرفت استان آذربایجان شرقی در صفحه اینستاگرامش گله کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود پزشکیان نائب رئیس اول و نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی باسفر به استان آذربایجان شرقی از رها شدن برخی پروژه های این استان ابراز تأاسف کرد.

پزشکیان از پروژه های بر زمین مانده آذربایجان شرقی گله کرد+اینستاپست

پزشکیان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تأخیر یک و نیم ساله در اجرای پروژه اتوبان تبریز ـ مرند ـ بازرگان/ به سرانجام نرسیدن راه‌آهن میانه – تبریز ۱۴ ساله شد.
مسعود پزشکیان عصر روز گذشته در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی در تالار اداره استان در تبریز که با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل یافت، اظهار داشت: اگر ما بخواهیم اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیم و به اهداف مورد انتظار دست یابیم باید سرعت کار در عملیات هم خود را نشان دهد.
وی افزود: چند پروژه‌ای که در استان وجود دارد حدود یک سال و نیم است که هنوز رنگ اجرا به خود ندیده به عنوان مثال پروژه اتوبانِ تبریز- مرند بازرگان با وجود تصویب دولت و وجود سرمایه‌گذار خارجی هنوز به جایی نرسیده  و ۱۴ سال است راه‌آهن میانه-تبریز به سرانجام نرسیده است.
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ادامه داد: احداث نیروگاه‌های ۲ هزار مگاواتی در استان توسط خارجی‌ها با مشکل مواجه شده و با وجود سرمایه‌گذار خارجی دست دست می‌کنند و فرصت‌ها از دست می‌رود. 
 نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقال آب ارس به تبریز از طریق فاینانس اذعان داشت: مهمترین اولویت ما آب است که در گیر و دار ساختار اداری با مشکل مواجه شده و ما باید بستر را فراهم کنیم که هر چه سریع‌تر شروع به کار کند. 

پزشکیان یادآور شد: با وجود کلنگ‌زنی رئیس جمهور در برخی از این پروژه‌ها هنوز ابهاماتی در اجرای پروژه‌ها وجود دارد و این پذیرفتنی نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار