اردبیل؛

راه اندازی بزرگترین نیروگاه ژئوترمال خاورمیانه در مشگین شهر

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی بزرگ‌ترین نیروگاه ژئوترمال خاورمیانه در شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ولی ملکی افزود: متاسفانه وزارت نیرو در مورد نیروگاه برق ژئوترمال در کشور کوتاهی کرده و نیاز است برای این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشد چرا که انرژی‌های نو یک اولویت‌ اساسی در کشور هستند.

وی گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل کشور ما بروکراسی‌های اداری است که این امر روند سرمایه‌گذاری‌ در کشور را کند کرده ‌و باید هرچه زودتر این بروکراسی‌های بی‌ربط برداشته شود تا بتوانیم کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرا دهیم.

ملکی مهم‌ترین توسعه استان اردبیل به ویژه شهرستان مشگین‌شهر از جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دانست و بیان کرد: باید این سرمایه‌گذاری همانند سایر سرمایه‌گذاری کشورهای دنیا ظرف 48 ساعت صادر شود نه اینکه سرمایه‌گذار برای گرفتن یک مجوز ساعت‌ها وقت خود را در ادارات تلف کند چرا که این امر انگیزه سرمایه‌گذاران را کاهش می‌دهد.

وی اظهار کرد: اتاق سرمایه‌گذاری برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری در مشگین‌شهر راه‌اندازی شده است و این اتاق بدون هیچ بهانه‌ای مشکلات سرمایه‌داران استان به ویژه شهرستان مشگین‌شهر را بررسی می‌کند تا این سرمایه‌گذاران بدون هیچ دغدغه‌ای بخواهند سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.