سیستان و بلوچستان

انتقال وظایف راهداری اداره کل راه و شهرسازی به اداره کل حمل و نقل و پایانه ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی اداری کشور وظایف حوزه راهداری اداره کل راه و شهرسازی به حمل و نقل و پایانه ها محول شد و نام این اداره به اداره کل راهداری و حمل و نقل و پایانه ها تغییر یافت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛علی خانقائی ادامه داد: بر اساس این مصوبه وظایف، اختیارات، نیروی انسانی، اعتبارات، امکانات، تجهیزات، خودرو و ماشین آلات حوزه راهداری از واحدهای استانی و شهرستانی ادارات کل راه و شهرسازی به اداره کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای منتقل می شود.

وی تصریح کرد: نظر به اینکه کوچک کردن حجم بدنه دولت همواره به عنوان یکی از برنامه های راهبردی در کشور مطرح بوده امید است توان و امکانات این دو بخش تحت مدیریت واحد بتواند گامی برای خدمات بیشتر به هموطنان باشد.

وی با اشاره به این که مقدمات لازم نقل و انتقال نیروها، ساختمان، ماشین آلات و امکانات هردو مجموعه در حال انجام است بیان کرد: همواره ایمنی تردد در جاده ها از اولویتهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده و با توجه به اینکه حوزه راهداری دارای فعالیتهای یکسان و مشترک با اداره کل حمل و نقل و پایانه ها است امیدواریم به دنبال این ادغام شاهد افزایش هر چه بیشتر ایمنی در راههای ارتباطی سیستان و بلوچستان باشیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: انتقال ، وظایف ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار