همدان؛

كشف 3 تن انواع مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامي استان از كشف سه تن انواع مواد مخدر در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

كشف 3 تن انواع مواد مخدر در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد مهديان نسب در مراسم تکريم و معارفه فرمانده انتظامي شهرستان فامنين بيان داشت: شهرستان فامنين به جهت عبور شريان هاي حياتي نظير بزرگراه كربلا از شهرهاي مهم و حساس به لحاظ امنيتي به شمار مي رود.

وي افزود: با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، در سالجاري شاهد كشف سه تن انواع مواد مخدر و همچنين افزايش 61 درصدي کشفيات مواد مخدر دراين استان هستيم.

اين مقام ارشد انتظامي از شناسايي و پاکسازي 50 نقطه آلوده به مواد مخدر در همدان خبر داد و گفت :در اين راستا شهرستان فامنين رتبه اول را در سطح استان دارا است.

سردار مهديان نسب با بيان اينکه از 100 پرونده ارسالي به مركز مشاوره و مددكاري كلانتري11 فامنين، 75مورد آن با تلاش مشاوران و مددكاران اجتماعي منجر به سازش شده است.

وي ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب نيز اقدامات بسيار خوبي صورت گرفته كه در نقاط حساس و تفرجگاه ها هشت ايستگاه عفاف و حجاب ايجاد شده است.

در پايان اين مراسم، فرمانده انتظامي استان همدان طي حكمي سرهنگ "محمدباقر سلگي" را به عنوان فرمانده انتظامي شهرستان فامنين منصوب و از سرهنگ "بزرگعلي نوري" تکريم و قدرداني کرد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.