همدان؛

پرداخت 263 فقره وام به مددجویان کمیته امداد نهاوند

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند از پرداخت 263 فقره وام به مددجویان زیر پوشش این نهاد در پنج ماهه اول امسال خبر داد.

پرداخت 263 فقره وام به مددجویان کمیته امداد نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی کاویانی گفت: از این 263 فقره وام 218 فقره وام کارگشایی با اعتبار بیش از سه میلیارد ریال و 45 فقره وام تسهیلات اشتغال با اعتبار سه میلیارد و 750 میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات مددجویان زیر پوشش از اعتبارات امداد و همچنین قرضالحسنه بانکی پرداخت می شود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به دنبال کاهش میزان فقر و ناتوانی مالی در جامعه است و طرح های ایجاد شده در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، فعالیتهای صنفی، خدمات و سایر موارد برای خانواده های زیر پوشش اجرا می شود.

کاویانی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان زیر پوشش و ایجاد اشتغال درآمدزا و پایدار برای آنان از اهداف اساسی کمیته امداد است، خاطر نشان کرد: در سال گذشته 518 فقره وام اشتغال و کارگشایی با اعتبار 32 میلیارد و 430 میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی در پایان اظهار داشت: تلاش ما این است که با ارائه تسهیلات و اجرای طرح های اشتغال، مددجویان به استقلال مالی و خودکفایی رسیده و به تدریج از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شوند.

انتهای پیام/ م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.