همدان؛

راه اندازی مشاوره در مراکز انتظامی و پاسگاه های استان همدان

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان همدان از راه اندازی مراکز مشاوره در مراکز انتظامی و پاسگاه ها استان خبر داد.

راه اندازی مشاوره در مراکز انتظامی و پاسگاه های استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ عنایت الله آزادی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های اصلی انتظامی استان همدان در سال آینده راه اندازی مراکز مشاوره در مراکز انتظامی و پاسگاه ها است افزود: 78 هزار پرونده قضایی از ابتدای سالجاری تا پایان بهمن ماه در پاسگاه ها و کلانتریهای این استان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بخشی از این پرونده ها مربوط به مراجعه حضوری مردم به کلانتری و پاسگاهها بوده و بخش دیگری مربوط به دستور مقام قضایی است.

وی خاطر نشان کرد: 26 هزار مورد از این پرونده ها با حضور مشاوران و مددکاران اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و طرفین به صلح و سازش دعوت شدند.

وی تصریح کرد: 680 هزار اوراق احکام قضایی توسط پلیس ابلاغ شده که 64 هزار مورد از این تعداد برای انجام پلمپ، خلع ید و قلع و قمع بوده است.

سرهنگ آزادی یادآورشد: میزان اوراق ابلاغ شده توسط ماموران انتظامی همدان در سالجاری نسبت به 11 ماهه پارسال 23 درصد افزایش داشته است.

وی ابراز کرد: نوروزامسال 400 واحد گشتی در قالب تیم های خودرویی، موتوری و پیاده اقدام به گشت زنی در نقاط آلوده و مراکز و مناطقی که به علت مسافرت نوروزی خالی از سکنه شده اند، می کنند.

این مسئول گفت: 49 نقطه به عنوان کمربند امنیتی استان مشخص شده و ایستگاه ایست و بازرسی با همکاری مقام قضایی در این مناطق دایر شده است.

رئیس پلیس پیشگیری همدان افزود: 56 کانکس پلیس در نوروز امسال دایر می شود که 13 مورد از این تعداد متعلق به عوامل پلیس راهور است.

سرهنگ آزادی بیان کرد: آئین چهارشنبه آخر سال با گذر زمان به یک آسیب اجتماعی و ناهنجاری تبدیل شده در حالیکه در گذشته این آئین نمادی برای همبستگی اجتماعی بود.

انتهای پیام/ ج

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.