یاسوج؛

170 میلیارد ریالی برای اجرای طرح تحول نظام سلامت هزینه شد

رئیس بیمارستان شهید یهشتی یاسوج: 170 میلیارد ریال در قالب طرح تحول نظام سلامت برای توسعه اماکن درمانی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج هزینه شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با بیان اینکه از آغاز طرح تحول نظام سلامت تاکنون تجهیزات پزشکی پیشرفته در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج نصب و راه اندازی شده است گفت: خرید و راه اندازی دستگاه های سونوگرافی، رادیولوژی دیجیتال، لاپراسکوپی، مانیتورینگ، شاور ترالی، اکو کاردیوگرافی، چراغ سیالیتیک، امحاء زباله، اکسیژن ساز، اندوسکوپی، کلونوسکوپی، ست های جراحی مغزو اعصاب، عمومی و ارولوژی از جمله این تجهیزات است.

دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد با بیان اینکه به لحاظ خدمات ارائه شده و کاهش هزینه از جیب مردم، طرح تحول نظام سلامت موجبات رضایتمندی 85 درصدی جامعه را فراهم کرده است افزود: برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات مطلوب در این بیمارستان انجام شده است.

دکتر سید ذاکر سعیدی نژاد با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت و درمان استان ادامه داد: یکی از مهمترین خدمات ارائه شده، بازسازی و نوسازی بافت ها و بخشهای فرسوده بیمارستان ها بود که در قالب طرح هتلینگ این اقدامات انجام شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: بسیاری از بخشهایی که دارای مشکلات عمرانی و زیرساختی بودند در این طرح و از محل اعتبارات اجرای طرح هتلینگ مرمت شدند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.