قدردانی رئیس کمیته ملی المپیک از رسانه ملی

رئیس کمیته ملی المپیک در نامه ای به رئیس رسانه ملی، از تلاش صدا و سیما برای انعکاس تلاش ورزشکاران اعزامی به این مسابقات جهانی تشکر کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، آقاي كيومرث هاشمي در نامه خود به دكتر عسكري با اشاره به افتخار آفريني هاي ورزشكاران كشورمان در مسابقات المپيك 2016 برزيل،انعكاس اين تلاش ها را براي اعتلاي نام ايران اسلامي مناسب و حرفه اي دانست و از تلاش عوامل توليد و پخش شبكه هاي تلويزيوني و راديويي قدرداني كرد.
 
وي در نامه خود آورده است:"ترديدي نيست كه انعكاس عملكرد كاروان ورزشي كشورمان بدون پوشش مناسب و حرفه اي اين رويدادها امكان پذير نبود، لذا استدعا دارد از تلاش شبانه روزي برادران عزيز در گروه اعزامي صدا و سيما به ويژه مديريت محترم آن به هر نحو صلاح مي دانيد قدرداني شود."
 
رقابت هاي ورزشكاران كشورمان در المپيك 2016 برزيل در طول برگزاري اين مسابقات به طور زنده و با قطع برنامه‎هاي عادي شبكه هاي ورزش و سه و چند شبكه راديويي گزارش شد. علاوه بر اين، شبكه ورزش و شبكه سه بسياري از مسابقات اين دوره از المپيك را كه علاقه مندان زيادي در ايران داشت مستقيم گزارش كردند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار