حاج رضایی: بازی با چین بسیار سخت و نفس گیر است/ دعوای کی روش و برانکو مردم را آزار می دهد

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است تیم ملی ایران در مقابل چین کار دشواری خواهد داشت و ملی پوشان نباید این تیم را دست کم بگیرند.

حاج رضایی: بازی با چین بسیار سخت و نفس گیر است/ دعوای کی روش و برانکو مردم را آزار می دهدامیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد پیش بینی بازی ایران و چین با گفت: بازی دشواری داریم، در فوتبال هیچ بازی ارتباط به بازی قبل ندارد و هر مسابقه داستانی جداگانه با اتفاقات و حواشی خاص خودش دارد. در بازی ایران و قطر به ذهن هیچ بیننده ای نمی رسید که ایران در آن لحظات پایانی دو گل به ثمر برساند بنابراین در بازی با چین نیز ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که یا به نفع ما باشد یا به ضرر ما تمام شود،در فوتبال نمی توان مسابقه ای را به مسابقه دیگر ربط داد.

وی ادامه داد: در مقدماتی جام جهانی2014 برزیل یک بار ازبکستان را در تاشکند بردیم اما در خانه به آنها باختیم، همین تیم ازبکستان در برابر تیم جنگ زده سوریه با زحمت و مشقت زیاد به پیروزی رسید بنابراین در فوتبال دنیا هیچ حریف ساده ای وجود ندارد. فقط در مرحله قبل حریفان ضعیفی مانند ترکمنستان و هند داشتیم اما در این مرحله همه حریفان ما تمام تلاش خود را می کنند تا به جام جهانی صعود کنند.

حاج رضایی همچنین افزود: بازی با چین بسیار سخت و نفس گیر خواهد بود البته عوامل بیرونی و داخلی زیادی تاثیرگذار خواهد بود. اتفاقات می تواند برای یک تیم پیروزی آور یا شکست بار باشد مثل اشتباه فاحشی که دروازه بان تیم قطر مرتکب شد.

این در حالی بود که هیچکس فکر نمی کرد در دقایق پایانی ایران با نتیجه دو بر صفر قطر را شکست دهد، به نظر من احتمال بروز چنین اتفاقاتی در بازی با چین نیز وجود دارد.

کارشناس فوتبال با اشاره به اخراج جواد نکونام در بازی با قطر اظهار کرد: نکونام 151 بازی ملی در کارنامه خود دارد و بی تجربه نیست از جهت اخلاقی بهتر بود نکونام آن حرکت را انجام نمی داد و دخالت نمی کرد اگر داور مسابقه کمی قوی تر بود باید به جای یک نفر، دو یا سه نفر را از نیمکت تیم ملی اخراج می کرد.

امیر حاج رضایی در پایان درباره اختلاف سرمربی تیم ملی با برانکو گفت: دعوای میان کی روش و برانکو برای همه مردم به ویژه علاقه مندان به فوتبال آزاردهنده است نمی توان در این مورد نظر کارشناسی خاصی داد من نیز به عنوان یک کارشناس و علاقه مند به فوتبال از اختلاف این دو نفر راضی نیستم.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار