مدیرروستا: ایران می توانست با اختلاف چند گل چین را شکست دهد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: چین نمایش ضعیفی مقابل ایران داشت و ایران می توانست با اختلاف چند گل حریف را شکست دهد.

علی اصغر مدیرروستا در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توقف تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین، اظهار کرد: هر چند هر 2 تیم فوتبال بی روحی بازی کردند اما ایران نمایش منطقی تری داشت. اگر کی روش تفکرات هجومی تری داشت، ایران می توانست با چند گل اختلاف چین را شکست دهد و حتی خاطره برد چهار گله مقابل این حریف در "دالیان" را تکرار کند.

وی افزود: چین مقابل تیم ایران نمایش ضعیفی داشت. تیم ما در این دیدار بیشتر به دنبال گرفتن سرعت حریف و کند کردن جریان بازی بود در حالی که با ایجاد چند موقعیت گل به راحتی می توانستیم از تزلزل خط دفاعی و دروازه بان حریفاستفاده کنیم.

مدیرروستا ادامه داد:البته باید خدا را شاکر بود که با همین تک امتیاز از زمین چین بیرون آمدیم چرا که داور از خطای مسلم سید جلال حسینی روی مهاجم حریف چشم پوشی کرد. تساوی مقابل چین به روند صدرنشینی ما در گروه ادامه داد و باید این موضوع را به فال نیک گرفت.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد چهار تغییر در ترکیب ابتدایی تیم ملی نسبت به دیدار با قطر، گفت: کی روش در این بازی به استفاده از نفرات سرعتی روی آورد. به خصوص وحید امیری و میلاد محمدی از این فاکتور به خوبی بهره بردند و نقش زیادی در کند کردن حرکات نفرات کناری چین ایفا کردند. به نظرم استفاده از مسعود شجاعی هم به دلیل قدرت حفظ توپ این بازیکن بود.

وی ادامه داد: تیم ما در این بازی نترس بازی نکرد و به همین دلیل نتوانست از ضعف خط دفاع و دروازه بان چین استفاده کند.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد تاثیر 2 تعویض اجباری کی روش در اجرای برنامه های این مربی، بیان کرد: ترابی و سید جلال پس از ورود به زمین عملکرد خوبی ارائه کردند. به هر حال این تعویض ها اجباری بود و شاید کی روش برنامه دیگری برای تغییر در ترکیب داشت.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار