اهواز؛

غدیر و بیعت دوباره با ولایت فقیه

زنده نگهداشتن این روز عظیم الهی توسط مسلمانان از وظایف دینی و شرعی همه مااست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت الاسلام و المسلمین معرف، امام جمعه رامشیر درجلسه شورای فرهنگ عمومی که درسالن جلسان فرمانداری این شهرستان برگزارشد، خاطرنشان کرد: همه با هم باید مسئله غدیر و دهه ولایت را به صورت جدی دنبال نماییم چراکه اهمیت دادن به غدیر بیعت دوباره با ولایت فقیه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامشیر مسئله غدیر را مسئله‌ای مهم درتاریخ بشریت و نقطه تحول در دین دانست و گفت:زنده نگهداشتن این روز عظیم الهی توسط مسلمانان از وظایف دینی و شرعی همه مااست.

درادامه جلسه، فیوضی، فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی رامشیر ضمن تأکید جدی به ادارات جهت پاسداشت این روز عظیم افزود:دشمنان دین و بشریت بدانندکه دین اسلام بهترین،کاملترین و سالم ترین دین الهی است که به سکانداری نبی خاتم و ولی و جانشین برحقش امام علی (ع) اداره شد و در حال حاضر به پشتوانه اما عصر(عج) ولایت فقیه سکانداری آن را برعهده گرفته است.

همچنین سید احمد محفوظیان دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان رامشیر گفت:باهمکاری و تعامل دیگر دستگاه‌ها، امیدواریم دهه ولایت متفاوتی با سال های پیشین داشته باشیم. همدلی و صمیمیت در بین مسئولین رامشیری باعث رشد و شکوفایی و پویایی شهرستان می شود.

در پایان محفوظیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامشیر از برگزاری  ٣٠برنامه متنوع فرهنگی،هنری و قرآنی در دهه ولایت خبر داد و گفت:این روز و این عید عظیم را باجان ودل محافظت خواهیم کرد و ضمن ارادت به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) درخط ولایت فقیه خواهیم ماند.

انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.