ترویج صلح و دوستی در حیاط تالار محراب

نمایش «زندگی برای زندگی» با شیوه اجرایی پرفورمنس با مضمون صلح و دوستی در محوطه باز تالار محراب روی صحنه می‌رود.

رضا بهرامی کارگردان نمایش «زندگی برای زندگی» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایش خود گفت: داستان این نمایش مبنی بر صلح، دوستی و اتحاد است. در واقع تاثیرات همین امر باعث می‌شود تا انسان را از هرگونه خطر و آسیب در امان نگاه دارد.

وی در راستای شیوه اجرایی این اثر عنوان کرد: این نمایش را با شیوه پرفورمنس روی صحنه برده‌ایم که از ریتم، موسیقی و حتی عناصری که انسان همیشه با آن مواجه بوده همانند آب، باد، خاک و آتش در نمایش استفاده کرده‌ایم.

بهرامی با بیان اینکه فرهنگ اجتماعی مان رو به سمت خودخواهی رفته است، گفت: در واقع این اثر با نشان دادن صلح و دوستی میخواهد جامعه را از خود خواهی نجات دهد و تاثیرات مهربانی و خوبی کردن را نشان دهد تا بلکه اوضاع و روابط بین آدم ها کمی بهتر شود.

وی درباره اجرای پرفورمنس و دغدغه‌ای که باید هر کارگردان داشته باشد، بیان کرد: دغدغه اصلی‌ام تئاتر است و در این راه با شیوه‌های اجرایی گوناگون سعی کرده‌ام تا تجربه‌های زیادی کسب کنم. بنظرم اگر کارگردانی بخواهد شیوه اجرایی خود را بشکند و راه دیگری را دنبال کند. باید اول از همه به خوبی آن سبک را بشناسد تا مخاطبان خود را جذب و اعتمادشان را جلب کند.

کارگردان نمایش «زندگی برای زندگی» با بیان اینکه مسئولان هیچ اهمیتی به جوان‌های فعال در این عرصه را نمی‌دهند بیان کرد: تمام هزینه آثارم را از جیب خود گذاشته ام‌؛ که این اوضاع یعنی حمایت نکردن مسئولان باعث دلسردی من و دیگر جوانان فعال در این عرصه می‌شود که عواقب خوبی برای آینده تئاتر نخواهد داشت.

گفتنی است؛ نمایش «زندگی برای زندگی» تا آخر شهریور ماه در محوطه تالار محراب ساعت 20:15 روی صحنه می‌رود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار