پارالمپیک 2016 ریو

الله مانی: تیم‌مان دیر آماده شد اما می‌خواهیم مدالی خوش‌رنگ‌تر از دوره قبلی به دست بیاوریم

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره پس از پیروزی بر آرژانتین گفت که از این نتیجه راضی است و تیمش از الان برای جدال بعدی مقابل آمریکا آماده است.

امین الله‌مانی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی مقابل آرژانتین اظهار کرد: معمولا بازی‌های اول سخت است. با توجه به برنامه‌ای که جلوی آرژانتین داشتیم و قدرت‌مان مقابل این تیم بازی خوبی انجام دادیم و از نتیجه راضی هستیم.  
او ادامه داد: نتیجه سه بر یک با همت بازیکنان و کمک خدا به دست آمد.  
سرمربی تیم فوتبال هفت نفره درباره پنالتی تیم حریف گفت: پنالتی آرژانتین درست بود اما در کل داوری قوی نبود. اگر بخواهیم قضاوت این بازی را با داور دو دیدار قبل مقایسه کنیم اختلاف فنی زیادی در آنها وجود داشت اما در بازی‌های المپیک جای بهانه‌جویی وجود ندارد و کسی حق صحبت درباره داوری ندارد. امیدواریم که امتیاز بازی‌ها جمع شده و بتوانیم روی امتیازات و توان فنی خودمان صحبت کنیم.   
الله‌مانی درباره بازی بعدی مقابل آمریکا گفت: برای بازی مقابل آمریکا از الان آماده هستیم. با یک ریکاوری مناسب برابر این تیم ظاهر می‌شویم. باید مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم. تیم ملی دیر آماده شد و آخرین تیم اعزامی به مسابقات بود. با این حال برای کسب نتیجه مناسب و پیروزی به بازی‌ها آمده‌ایم و امیدواریم علاوه بر تکرار مقامی که در دوره قبل به دست آوردیم، رنگ مدال‌مان را خوش‌رنگ‌تر کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار