بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو

محمد خراط: برای قهرمانی به برزیل آمده‌ایم/ صادق حسنی: مقابل آمریکا کار راحت‌تری داریم

بازیکن تیم ملی فوتبال هفت نفره می‌گوید این تیم برای قهرمانی به برزیل آمده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد خراط درباره پیروزی ایران مقابل آرژانتین اظهار کرد: بازی برابر این تیم زیبا بود. این گل را به مردم ایران تقدیم می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در بازی مقابل آمریکا چنین عملکردی را تکرار کنیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم با قهرمانی در این مسابقات باعث سرافرازی ملت ایران شویم. آرژانتین هم تیم خوبی بود و ما با همکاری با یکدیگر موفق به پیروزی شدیم. 

بخشی درباره بازی مقابل آمریکا گفت: نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. اردوهای مختلفی را پش سر گذاشته ایم و همه کشورها برای گرفتن جام قهرمانی تلاش می کنند. ما هم به برزیل آمده ایم تا جام را به ایران ببریم. 

** صادق حسنی: مقابل آمریکا کار راحت‌تری داریم 

صادق حسنی هم پس از این پیروزی اظهار کرد: بازی اول همیشه سخت است. بازیکنان ما در ابتدا کمی استرس داشتند اما توانستیم با سه گل برنده میدان باشیم. آرژانتین تیم خوبی است اما در حد تیم ما نبود. با این وجود چون در بازی اول برابر این تیم قرار گرفتیم با مشکل مواجه شدیم. 

او درباره پنالی تیم حریف هم گفت: به نظر من این خطا پنالتی نبود و داور اشتباه کرد اما ما به فکر بازی بعدی مقابل آمریکا هستیم و فکر می‌کنم رقابت راحت‌تری برابر این تیم داشته باشیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
خراط و جنگجو هر دو نوری با تعصب
آخرین اخبار