رقابت های پارالمپیک ریو 2016

ايزديار: خوب نخوابیدم، هشتم شدم

تنها نماینده شنای ایران در بازی های پارالمپیک ریو عصر پنجشنبه به وقت محلی گفت: با توجه به امکانات شنا در کشور ، رکورد خوبی از خود به جا گذاشتم.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شاهین ايزديار شناگر رشته 100 متر قورباغه پس از کسب مقام هشتم در فینال گفت: رکورد مقدماتی ام با زمان 1/9/63 هفتم بود و متاسفانه نتوانستم آن را در فینال تکرار کنم. این برایم خیلی خوب نیست اما خوشحالم که توانستم رکوردم را بزنم و سه ثانیه ان را ارتقا دادم. با امکاناتی که در ایران برای شنا وجود دارد فکر می کنم رکورد خوبی به جا گذاشتم.

وی افزود: شناگر آفریقای جنوبی رکورد خوبی زد و توانست اول شود گرچه موفق نشد رکورد جهان را بزند. من استارت خوبی داشتم اما در ادامه عقب ماندم و دلیلش هم این بود که ما مسابقات مقدماتی و فینال را تجربه نکرده ايم. از طرفی من ظهر اصلا نتوانستم بخوابم و این روی عملکردم تاثیر منفی داشت.

ايزديار اظهارداشت: ما به مسابقات کمی اعزام می شویم و از لندن تا این مسابقات من کلا در دو مسابقه شرکت کردم در حالی که همه کشورها در سال دو،سه مسابقه شرکت می کنند. این ضعف بزرگی برای شنا ی ما است.

وی در پایان گفت: فردا در 50 متر کرال سینه مسابقه دارم و امیدوارم بتوانم به فینال برسم . رسیدن به فینال کار بزرگی است چون حساسیت ها بسیار بالا است و در صدم ثانیه همه چیز تغییر می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار