اختصاصی/

پرداخت20 درصد از حق بیمه مددجویان بهزیستی از محل هدفمندی یارانه ها

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: 20 درصد از حق بیمه مددجویانی که تحت پوشش بیمه سلامت هستند، از محل هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود.

پرداخت20 درصد از حق بیمه مددجویان بهزیستی از محل هدفمندی یارانه هاانوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اجرایی شدن طرح تحول سلامت در کشور و نحوه چگونگی پرداخت حق بیمه مددجویان این نهاد، اظهار داشت: سلامت یک تعریف جامع و مشخصی دارد که در حال حاضر این طرح نیز از مراحل مختلفی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه 20 درصد از هزینه افرادی که تحت پوشش این نوع بیمه هستند از محل هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود، گفت: در همین راستا افرادی که مشمول برخورداری از بیمه روستاییان هستند کمتر از 5درصد و دارندگان سایر دفترچه های بیمه 5 تا 10 درصد از کل هزینه بیمه خود را پرداخت می کنند.

 رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: این پوشش بیمه ای مشاوره ژنتیکی، گفتار درمانی و فیزیوتراپی را شامل می شود.

محسنی بندپی بیان کرد: با توجه به اینکه سالانه 17.5 درصد از افراد جامعه جهت دریافت خدمات سلامت با مشکل مواجه می شوند، مطرح کرد: چرا که هر شخصی که به بیمارستان مراجعه می کرد برای تهیه وسایل مورد نیاز باید بدون بیمه، دارو و یا وسیله خود را تهیه می کرد، اما با تلاش های انجام شده این موضوع تا حدودی رفع شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: بر اساس برآورد ما در سازمان تا 5 سال آینده مشکلات موجود در این حوزه رفع می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
یارانه من مال خودمه شما حق تصمیم گیری درمورد یارانه خودتو داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
ایده خوبیه
آخرین اخبار